JOEY’S GYM app

Op deze pagina vind je de handleiding voor de app en portaal voor klanten en leden.
Om hem te installeren op Android (Chrome) of IOS (Safari) ga je op je smartphone naar joeysgym.trainin.app en volgt de instructies.
Indien je op een desktop werkt ga je ook naar joeysgym.trainin.app en kun je inloggen met de gegevens die toegestuurd zijn.

Intro

Zowel op je smartphone als op desktop kun je naar alle verschillende pagina’s. Echter is de navigatie op de app anders dan de navigatie op desktop. Het grootste verschil is dat je via de app alleen naar Boekingen en Producten via Home, op desktop kun je zowel via Home als de navigatiebalk naar Boekingen en Producten. Coaching is daarnaast alleen zichtbaar als bestanden/links/formulieren met jou zijn gedeeld.

Navigatie in app op smartphone

Navigatie in portaal op desktop

Home

Wanneer je inlogt kom je direct uit op Home. Naast dat je jouw eigen naam ziet en eventueel de groep waar je toe behoort, wordt het volgende getoond

  • Inkomend: Indien je een openstaand betaalverzoek hebt of een geaccepteerde aanvraag die nog betaald moet worden dan wordt dit weergegeven
  • Boekingen: De eerste 3 boekingen of aanvragen worden weergegeven. Je kunt op een boeking klikken voor meer informatie of om te annuleren. Je kunt daarnaast op ‘Bekijk meer’ klikken om naar Boekingen te gaan.
  • Producten: Indien je een actief product hebt dan wordt deze weergegeven. Je kunt daarnaast op ‘Bekijk alles’ klikken om naar Producten te gaan
  • Notificaties: Belangrijke berichten die worden gedeeld door JOEY’S GYM.

Verder kun je via Home op je smartphone naar Profiel gaan. Hier kun je jouw profielgegevens bewerken en instellen. Onderaan deze pagina wordt meer info gegeven over Profiel.

Planning

Afhankelijk van je actieve product (bv. strippenkaart of onbeperkt abonnement) krijg je bij planning enkel de sessies te zien die je kunt boeken. Dit is dus bv. boeking van een stootzaktraining.
Van de groepsactiviteiten zie je de sessies in een lijst- of roosterweergave,

Boekingen

Je kunt via de app alleen via Home naar Boekingen gaan, via de desktop kun je zowel via Home als de navigatiebalk naar Boekingen. Boekingen is onderverdeeld in drie pagina’s:

  • Aankomend: Op deze pagina vind je alle aankomende boekingen, je kunt op een boeking klikken voor meer informatie of om te annuleren.
  • Aanvragen: Op deze pagina worden je aanvragen weergegeven, je kunt op een aanvraag klikken voor meer informatie of om te annuleren. DEze pagina is alleen zichtbaar indien je aanvragen hebt.
  • Historie: Op deze pagina vind je alle eerdere boekingen

Producten

Je kunt via de app alleen via Home naar Producten gaan, via desktop kun je zowel via Home als de Navigatiebalk naar Producten. Producten is onderverdeeld in 2 pagina’s:

  • Producten: Op deze pagina vind je een overzicht van je huidige producten en eerdere aankopen
  • Betalingen (facturen): Op deze pagina kun je je betalingen terugvinden en tevens de facturen bekijken en downloaden indien deze voor je aangemaakt zijn. Je kan nl. JOEY’S GYM verzoeken om bij elk betaalverzoek een factuur mee te sturen.

Berichten

Via Berichten kun je altijd contact opnemen met JOEY’S GYM en daarnaast geïnformeerd blijven over wat er gaande is.

  • Chat: Je kunt eenvoudig een berichtje sturen naar JOEY’S GYM
  • Nieuws: Je kunt de nieuwsberichten bekijken.

Profiel

Je kunt via de app alleen via Home naar Profiel gaan, via desktop kun je naar Profiel gaan door rechtsboven op je naam te klikken. Je kunt de volgende gegevens instellen bij je Profiel:

  • Profielinformatie: je kunt je profielinformatie wijzigen, zoals naam, foto en privacy
  • Persoonlijke gegevens: je kunt je persoonlijke gegevens invullen of wijzigen zoals adres, email-adres, telefoonnummer, bedrijfsgegevens, geslacht en geboortedatum
  • Wachtwoord: je kunt je wachtwoord veranderen
  • Taal: je kunt de taal instellen van de app, portaal en e-mail notificaties
  • Notificaties: je kunt bepalen welke e-mail notificaties je wilt ontvangen
  • Nieuwsbrief: je kunt bepalen of je de nieuwsbrief van de trainer of bedrijf wilt ontvangen
  • Sync agenda: je kunt je boekingen synchroniseren met je eigen agenda. Op desktop & iOS kan dat direct. Op Android kun je de link kopiëren en zelf toevoegen aan je agenda, echter raden we aan om in dit geval de agenda te synchroniseren op je desktop zodat automatisch de boekingen ook worden toegevoegd aan je agenda op je smartphone.

Schuiven naar boven
Call Now Button